środa, 16 października 2013

Vąsacze - naklejki wodne po raz pierwszy :)

Naklejki wodne to taki sympatyczny i łatwy w użyciu gadżet. Pozwalają na szybkie, dokładne i estetyczne zdobienie. Wystarczy kilkadziesiąt sekund i już mamy piękny wzór na paznokciach.:)

Postanowiłam spróbować. Kiedy składałam zamówienie "biżuteryjne" na vezzi.pl, wpadły mi w oko piękne, wpisujące się w ostatnie trendy naklejki, które mogliście zobaczyć w poście Obiecane nowości.

Do stworzenia dzisiejszego manicure użyłam lakieru Bell Fashion Color w kolorze pięknego, pudrowego różu (nr 809) oraz naklejek wodnych (nie wiem jakiej firmy, nie jestem w stanie tego zlokalizować na opakowaniu:D).

Jeśli chodzi o:

 lakier:
- dobra jakość,
- przyjemnie się maluje nim paznokcie,
- ma cienki pędzelek,
- dwie warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia,
- trwałość: dobra,

naklejki:
- uroczy wzór,
- łatwa aplikacja,
- niestety naklejka nie odeszła całkowicie - musiałam uzupełniać kolor pisakiem Essence.

Poniżej możecie zobaczyć efekty. (ps. proszę nie patrzeć na skórki, zmasakrowałam je dziś mocno. Nie nadają się do pokazywania. Czeka mnie wizyta u manikiurzystki :[)









po dodaniu zdjęcie straciło na jakości, nie wiem czemu.. :(

A na koniec kuferek, który oddała mi (po moich wielkich namowach) moja młodsza siostra Marysia.:)
Trzymam w nim mój niezbędnik kosmetyczny, a więc wszystko to, co rano potrzebne mi jest, by stać się człowiekiem..:)
Żartuję - trzymam w nim moje ulubione kosmetyki. Reszta ma swoje miejsce w wielkiej szufladzie :)




Pozdrawiam!

Używałyście naklejek wodnych? Polecacie jakieś sklepy, gdzie można je kupić? ;)

20 komentarzy:

  1. Mam ten Bellowy lakier w innym odcieniu. Twój róż też bardzo mi się podoba. A kuferek masz też w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mi się więcej odcieni, ale opamiętałam się :)

      Usuń
  2. marzy mi się taki kuferek super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferek - fajna sprawa. Wszystko w miarę uporządkowane :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam w sklepie, musiałam kupić - urzekły mnie :)

      Usuń
  4. Niecierpek kiedyś pisała o tym sklepie: http://www.kkcenterhk.com/Nail-Water-Decals/c106/index.html . Zajrzyj na jej bloga, bo kilka razy pokazywała śliczne naklejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często do niej wchodzę :) ale tym razem szukam polskiego sklepu ;)

      Usuń
  5. Ale fajnie to wygląda, tak inaczej :D No i boski kuferek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję.;) na kuferek nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i klaps, wszystko mi się podoba!!! Kolor lakieru, naklejka no i cudny różowiasty kuferek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadłam.;) szukam naklejek na allegro jak szalona.;) tak mi się spodobały;)

      Usuń
  8. Muszę wpaść i wypróbować ;) a.

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna naklejka, ładnie wygląda na różowym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niebieskim tez spróbuję - już mam koncepcję :D

      Usuń
  10. te naklejki są przecudowne:) będę musiała kupić sobie taki gadżet! Pozdrawiam :)
    Facebook like?, Youtube subskrypcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. :) Sama przeszukuję mnóstwo stron, by znaleźć idealne. :)

      ps. Polubiłam i obserwuję. :)

      Usuń
  11. wyglada to rewelacyjnie! cudowny kolor i ten wasik:) suuuper!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger