poniedziałek, 13 stycznia 2014

Soczysta czerwień od Paese

Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, spowodowaną oczywiście sesją i ostatnim rokiem studiów. Praca magisterska sama się nie napisze, a ja wciąż nie mam na nią czasu.

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie znów marce Paese? Dlaczego? Ze względu na to, że wiele produktów tej firmy to moi ulubieńcy. Już wspominałam kiedyś, że lakiery do paznokci Paese to mój niekwestionowany hit. Cenię je za trwałość, przepiękne kolory i bardzo dobre krycie.
Równie wspaniałym lakierem, jaki miałam okazję użyć, jest ten w kolorze mocnej, głębokiej czerwieni o numerze 114.

Każda z nas lubi czerwień na paznokciach, ponieważ jest ponadczasowa, elegancka, zmysłowa i po prostu piękna. Poniższe zdjęcie nie oddaje całego uroku tej emalii. Nie widać, jak lakier połyskuje, niestety...

mój aparat lubi popsuć piękny efekt. :(

Lakier Paese jest połączeniem wszystkich najlepszych cech, jakich od lakieru oczekuję.
Po pierwsze jest niesamowicie trwały. Z małą pomocą Seche vite wytrzymuje tydzień na paznokciach bez żadnego uszczerbku. Poza tym idealnie kryje po dwóch warstwach.
Odpowiada mi również jego konsystencja - nie wylewa mi się na skórki oraz nie ciągnie się i nie smuży.
Nie gęstnieje w buteleczce i łatwo się zmywa, co przy takich kolorach jest ważne. Często po krwistych czerwieniach mam całe czerwone skórki. Tu na szczęście nie mam z tym problemu.




Oceniam ten lakier na szóstkę i określam go ulubieńcem 2013 roku. :)

A jakie lakiery są Waszymi ulubieńcami?

17 komentarzy:

  1. Muszę w końcu wypróbować tę markę, skoro tak zachwalasz)) Ladnie się prezentują pazurki! Moimi faworytami aktualnie są lakiery z Diora, OPI i Essie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opi też bardzo lubię. :) Essie używam, ale za niższą kwotę mam efekt podobny (czasem nawet o niebo lepszy) z lakierami Paese.
      A o Diorze cicho marzę. :)

      Usuń
  2. Cudo! Klasycznej czerwieni nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone paznokcie są super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest iście piękny, klasyczna soczysta, bardzo kobieca czerwień. Super. Same lakiery lubię, choć mi się troszkę wylewają na skórki i lekko mnie to irytuje, ale do przezycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszystko zależy od egzemplarza. Na razie trafiam na same ideały :)

      Usuń
  5. Lakiery Paese to również moje hity ;) Każda kobieta powinna mieć taką czerwień w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny soczysty kolor a jakie piękne paznokcie.... super całość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja miałam nr 137, też śliczny
    http://niskainwarsaw.blogspot.com/2013/10/recenzja-czerwieni-nr-137-od-paese.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście piękny kolor.:-) i śliczne paznokcie:-)

      Usuń
  9. Cudowny kolorek i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja właśnie przed chwilą zmyłam ten laker :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger