środa, 22 stycznia 2014

Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat...

... ja wysiadam. Słowa Anny Marii Jopek idealnie oddają mój aktualny stan. Wysiadam - nie fizycznie, a psychicznie. :) Sesja dopadła mnie w swoje szpony. Na szczęście czekają mnie jeszcze tylko dwa egzaminy i będzie zasłużony odpoczynek. W związku z tym na recenzje jeszcze chwilę będziecie musiały poczekać. Ale nie chcąc całkowicie opuszczać blogosfery, mam dziś w planach coś innego.

Przychodzę do Was z zabawą, która pozwoli Wam mnie lepiej poznać.

na początek moja miłość.. :)

Deniq nominowała mnie do akcji Liebster Blog Award. Na niektórych blogach widziałam tego typu wpisy i chętnie je czytałam.
Liebster Blog Award jest, mam wrażenie, swego rodzaju tagiem.:-)

Krótki opis całej zabawy: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nierozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania postawione przez Deniq bardzo mi się spodobały i postanowiłam, że dołączę do zabawy. Choć przyznam, że rzadko to robię.

Zaczynamy!

1. Trzy słowa, które najlepiej mnie opisują to: wrażliwość, wszechstronność?, tolerancja.

2. Firma kosmetyczna, którą cenię i z chęcią polecę jej kosmetyki, to: Paese, Tołpa, Dr Irena Eris, Ziaja, Gosh, Lumene (no, nie mogę się zdecydować:D).

3. Czym jest dla mnie prowadzenie bloga? Realizowaniem siebie, swoich pasji; dzieleniem się tym,
co lubię; odskocznią od irytującego mnie otoczenia; świetną przygodą; poznawaniem wspaniałych ludzi.


4. Co robię, kiedy dany kosmetyk mi nie odpowiada? Daję mamie, siostrze. Staram się jednak kupowac tylko to, co się u mnie sprawdzi.

5. Mój sposób na nudę? Czytanie Waszych blogów, nałogowe granie w World of Warcraft. :)

6. Co zaserwuję na wyjątkową kolację? Oczywiście, że zmodyfikowane przeze mnie canneloni z kurczakiem i szpinakiem :D

7. Jestem rozrzutna czy oszczędna? Zdecydowanie rozrzutna.. niestety.. :)

8. Kolor czy szarość? Wszystko. Szarość przecież też jest kolorem. :)

9. Ulubiona pora roku to LATO. <3

10. Mój cel w życiu? Bardzo poważne pytanie, hmm.. Na razie moim celem jest napisanie pracy magisterskiej. :)

11. Czy maluję paznokcie? Jak często szaleję z kolorami? Pierwsze pytanie jest pytaniem retorycznym. Oczywiście, że maluję! Potrafię na moje paznokcie przenieść wszystkie kolory świata. :)

Nominuję Was wszystkich! :)


A to moja druga miłość. :)

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :) A Twoja psinka przesłodka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Anne Marię Jopek i wszystkie jej piosenki. Zawsze znajdę taką, która oddaje mój aktualny nastrój. :)
    Dasz radę z sesją ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś okazję pograć w wowa, ale zbyt krótko by się nazwać wytrawnym graczem. Jak lubisz takie gry polecam Skyrim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psiak przeuroczy, słodziak do sześcianu:):):)
    O widzę, że lubisz gry, ja uwielbiam Thiefa:) Disciples i heroes:) Ciekawe czy widziałaś?
    To canneloni koniecznie pokaż mi w pości wraz z przepisem:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny psiak :) Powodzenia z sesja, na pewno dasz sobie rade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam canneloni i szpinak :)
    cudny psiak!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger