wtorek, 11 marca 2014

(Moro)wy manicure...

Powoli wracam do żywych. Komputera jeszcze nie mam, ale radzę sobie na różne sposoby. 
Ostatnie dni są dla mnie ciężkie. 
Po pierwsze dlatego, że wpadłam w wir udzielania korepetycji. Nie ma dnia, żebym nie spotykała się z jakimś uczniem. 
Wobec tego mam coraz mniej czasu na pisanie pracy magisterskiej.
Po drugie, mój wspaniały dysk zbuntował się i sformatował mi siedem lat zdjęć. Tak, siedem lat zdjęć. Do tej pory trudno mi w to uwierzyć, ale mąż mojej siostry robi wszystko, co w jego mocy, by mi to odzyskać.

Na szczęście zdjęcia na blog jakimś cudem ocalały... :)

Dlatego dziś coś odstresowującego - manicure moro, jak przystało na córkę żołnierza. :)

Manicure nie jest wymyślny, ponieważ nie mam szczególnych zdolności...

Dodam, że nie udałby się, gdyby nie kochana Aga z bloga Agnes Beauty, która podarowała mi lakier bazowy w prezencie (bardzo dziękuję!). 

Zgniła zieleń, którą zaraz zobaczycie na zdjęciach, podbiła moje serce. Zdaję sobie sprawę, że wiele z Was nie lubi zieleni na paznokciach. Ja należę do tego grona osób, dla których nie ma ograniczeń w barwach na pazurkach. 

Wszystko zależy od mojego nastroju. Tym razem chciałam przenieść się oczami wyobraźni na poligon... :) hehe.. :)

Do pomalowania wszystkich paznokci użyłam zielonego lakieru Paese (te lakiery chyba nie przestaną mnie zachwycać:D). Do plamek wykorzystałam Wibo w kolorze limonki oraz brąz z Oriflame. Całość utrwaliłam Seche Vite. Nawet udało mi się nim tak pokierować, że nie ściągnął mi lakieru. Praktyka czyni mistrza. :)

Przechodząc do rzeczy...








Manicure trochę z przymrużeniem oka. :) Do "sesji" wykorzystałam jedną z wielu odznak mojego taty.
Bo w naszej rodzinie moro to coś więcej niż zwykły wzór... :)

PS Co myślicie o takim motywie?:) Liczę na odrobinę wyrozumiałości.. :D

24 komentarze:

  1. Tata jest pewnie dumny z paznokci córki;) Bardzo mi się podobają. Śliczny ten lakier z paese, też mam do nich słabość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, pewnie tak. :) Pewnie zastanawiał się, po co mi te jego odznaki.. :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoje mani <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Bardzo fajnie wyglądają pazurki!;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło rewelacyjnie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszło! bardzo oryginalny pomysł na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt! chyba też trochę poćwiczę nad takimi wzorami :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że wyszło całkiem zadowalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny lakier zielony właśnie czegoś takiego szukam:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochane za miłe słowa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takiej zieleni jeszcze nie widziałam, oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Bardzo fajnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaki mani :) świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baardzo mi się podoba! Chyba sama kiedyś spróbuję, bo pomysł genialny :D.
    Hmm co do korektora to jest jaśniutki, w neutralnym kolorze, więc super rozjaśnia skórę pod oczami. Czasem lubi włazić w zmarszczki, ale ogólnie bardzo go lubię, jest lekki, ale kryjący. Choć ja nie mam problemów z sińcami itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na paznokciach wygląda całkiem fajnie, cieszę się że Ci się spodobał u mnie by raczej leżał nieużywany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa ta zieleń, a i moro fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I na takie paznokcie zwrócą uwagę faceci, a nie na różowe-brokatowe ;) Ciekawy pomysł, trafione kolory. Kupiłam swój pierwszy lakier Paese dzięki Tobie, jutro testowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na zdobienie paznokci :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny sposób na pomalowanie paznokietków:) Niby prosty, a nikt nie wpadł:) Gratulacje:) Efekt świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger