sobota, 23 listopada 2013

Gdzie jest mój szofer? o pewnym Essiaku.

Wiem, że pogoda za oknem, ogólne samopoczucie i późnojesienna chandra nie lubią raczej takich odcieni. Kolor ten towarzyszył mi w trakcie słonecznych dni pod koniec września. Dziś raczej wolę stonowane, ciemne kolory. Do pastelowych wracam wiosną. :)

Przedstawiam Wam typowo letnią odsłonę lakieru Essie o uroczej nazwie where's my chauffeur?.


Trochę zastanawiałam się nad znaczeniem i związkiem nazwy z lakierem. Na pierwszy rzut oka tego nie widać. Ale chyba to rozgryzłam. :)

Wydaje mi się, że chodzi o jakość - żeby wszystko było ładne i nie odpryskiwało potrzebujemy szofera! :) Który będzie za nas wiele robił... :) Tak, tak, lakier nie grzeszy idealną trwałością, ale i tak bardzo go lubię.:)

Kilka uwag technicznych:

Aplikacja: lakier posiada wygodny, dosyć szeroki pędzelek, którym łatwo się maluje.

Konsystencja: w sam raz, nie za gęsta, nie za rzadka. Nie ma problemu z "przelewaniem" się lakieru (mam nadzieję, że wiecie, o czym mówię :D).

Cena: ta sklepowa, drogeryjna mnie odstrasza - nie zapłaciłabym 35 zł za lakier. Na szczęście swój egzemplarz kupiłam w promocyjnej cenie na ezebra.pl za całe 9,99 zł. :)

Trwałość: wspominałam już wyżej, że nie powala na kolana, choć nie jest najgorzej. Trzyma się 2-3 dni, ale to może zależy też od położonego topu. Następnej aplikacji spróbuję z innym utwardzaczem i zrobię aktualizację postu. :)

Pokrycie: myślę, że dwie warstwy wystarczą, choć w niektórych miejscach miałam lekkie prześwity.

Pojemność: 13,5 ml

Cechy dodatkowe: nie gęstnieje, łatwo się zmywa, ma uroczy kolor. :)

Czy kupię ponownie? Oczywiście, mam ochotę na kolejne Essiaki. :)

światło dzienne


w słońcu...
ach, jak ja tęsknię za słońcem.. :)

<3

A wy jakie lakiery Essie lubicie? Chętnie kupiłabym nowe sztuki i szukam inspiracji. :)

19 komentarzy:

  1. piękny kolorek! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie rozpoczynam malowanie paznokci identycznym lakierem i również jest to mój pierwszy essiak )) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten jest uroczy. :) Marzą mi się kolejne odcienie... :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny! Mam bardzo zbliżony odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, od razu cieplej się zrobiło na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna cena lakieru! Essiak zeczywiście kojarzy się z ciepłem i latem...:) Masz bardzo ładne, zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek :)
    oo e zebra ma swoj sklep w Lublinie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się ten odcień!
    Ps. Też mam takiego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki kochane za miłe komentarze! :)

    Ps. Kolejny Essiak wpada do koszyka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ma ten lakier!
    A Ty kochana masz cudowną płytkę paznokcia ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło gdy się odwdzięczysz ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      już Cię odwiedziłam - piękne stylizacje.:)

      Usuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger