czwartek, 30 stycznia 2014

"Odlotowy" manicure

Powoli wracam do żywych. Jeszcze jeden egzamin przede mną i będę miała upragnione ferie. Z racji tego, że jestem jeszcze myślami w historii języka polskiego, dziś będzie tylko odsłona mojego bajkowego manicure. Dlaczego odlotowego?

Po pierwsze - jest szalony.
Po drugie - kojarzy mi się z filmem animowanym Odlot (na pewno oglądałyście:D), ze względu na te baloniki, które unosiły dom w niebiosa. :)

Nie będę opisywać, jakich produktów użyłam, ponieważ nie pamiętam. Mogę jedynie napisać, że lakierem podkładowym jest piękna limonka od Golden Rose (niestety bardzo gęsta).

Nie przedłużam, pokazuję! :)

PS To był manicure na poprawę humoru i wniesienie odrobiny kolorów w ten ponury czas. :)




wiem, nie ta bajka, ale mnie zauroczyły.. :)


Lubicie czasem poszaleć z Waszymi paznokciami? :)

17 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo podobają mi się kropki na paznokciach, może kiedyś spróbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego - wystarczy sonda lub stary, niepiszący długopis. :)

      Usuń
  2. woow, ale super! kropki robiłaś sondą?
    zresztą, nawet jakbym chciała coś takiego stworzyć to nie mam tylu kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonda gdzieś mi się zapodziała, więc użyłam wsuwki do włosów.:-)
      Ja jestem lakieroholiczką i muszę te lakiery w końcu wykorzystywać.:-)

      PS Dziękuję!:-)

      Usuń
  3. Wiosenne!!!!! Idealne na zachęcenie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście trochę kojarzy się z animacją "Odlot" :)
    Takie mani będzie świetnie wyglądać wiosną czy latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Moje paznokcie są już na lato gotowe - teraz czekam z niecierpliwością na jego przyjście.. :D

      Usuń
  5. świetny masz kształt paznokci! mani super! kropeczki urocze! wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie odlotowy:) u mnie ostatnio królują lakiery piaskowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam piaski. :) Szczególnie Golden Rose, Wibo i Paese. :)

      Usuń
  7. Słodkie te krasnale:) Bardzo ładny manicure, również lubię pokombinować na swoich paznokciach:) Domyślam się, że Limonka z GR pochodzi z serii rich color? :)

    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie z tej serii. :)
      Widziałam, jakie cuda robisz na paznokciach. :)

      PS Nie dziękuję, żeby nie zapeszać. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. :)

      Usuń
  8. Ale pięknie to wygląda! Niby nic skomplikowanego, a jak wesoło i ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobienie, takie radosne :) Idealne na poprawę nastroju :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger