niedziela, 17 listopada 2013

Bajka na dobranoc - spotkanie bloggerek kosmetycznych

Opowiem Wam dziś bajkę (tak, to zdecydowanie była bajka!) o tym, jak poznałam wiele wspaniałych, mądrych i jedynych w swoim rodzaju dziewczyn... :) i o tym, jak spędziłam długi, listopadowy weekend.

przepustka do świata magii i piękna... :)

Niedawno, niedawno temu... w nieodległej galaktyce, całkiem blisko... w malowniczym, zabytkowym, spokojnym i cichym Kazimierzu Dolnym, w klimatycznej restauracji U Fryzjera (legenda głosi, że właściciel może być żydowskim fryzjerem:D) odbyło się magiczne spotkanie, na które zjechały się czarodziejki z pobliskich okolic. Spotkanie miało główny cel: dziewczęta chciały podzielić się tajnymi miksturami, przepisami, które sprawiają, że każda kobieta czuje się piękna.. więcej - jest piękna.
W spotkaniu uczestniczyło 15 fantastycznych kobiet:


  1. Marzena - wspaniała organizatorka
  2. Monika
  3. Ja - Natalia
  4. Aga   
  5. Karolina 
  6. Sylwia
  7. Wiola
  8. Ania
  9. Paulina
  10. Agnieszka
  11. Monika
  12. Żaneta
  13. Ola
  14. Asia
  15. Bożena
Całe tajne zgromadzenie rozpoczęło się od wspaniałego wystąpienia wesołej i przesympatycznej pani Martyny, która przedstawiła nam cudowności, jakie oferuje firma Softer.
Dzięki niej odkryłam bardzo dobre jakościowo produkty w niskiej cenie. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia, powąchania, dotknięcia..
Za sprawą pani Martyny, która przywiozła masę kosmetyków, mogłyśmy przyjrzeć się z bliska temu, co firma ma w ofercie. Rozmowom, zachwytom nie było końca.
Czas leciał, a my, niczym dotknięte magiczną różdżką, nie czułyśmy upływającego czasu...
Przyszła też chwila na dodanie sobie sił. Pyszne jedzenie, cudowny klimat.
Choć przyznam szczerze, że mi siłę dawały te kolorowe cudeńka, które pani Martyna wyjmowała z pudełka. :)

Następnym gościem spotkania była pani Dagna, reprezentująca firmę Soraya. Również przedstawiła nam nowości firmy, które spodobały się mojej części mózgu odpowiedzialnej za zakupoholizm. Już mam w planach kupić ten cudowny krem BB i peeling z kawałkami orzecha. :) Co z tego, że tego typu produktów mam pełno. :)

Po pogaduchach i wspaniałych prezentacjach przyszedł czas na magiczną chwilę. Wspaniała wróżka Marzenka wraz z Moniką (babeczkową dziewczyną [naprawdę babeczki były mniammm;p]) rozdawały nam rewelacyjne miksturki, płyny i czarodziejskie preparaty, które radowały każdą z nas.

Oczywiście to wszystko za sprawą kilkunastu firm kosmetycznych, które chciały podzielić się z nami tym pięknem zawartym w tych buteleczkach, słoikach, pudełkach. Dziękuję więc bardzo, bardzo:

1. RevitaLash
2. Original Source
3. CeCe of Sweden
4. Joanna
5. Bath&Body Works
6. Lemax
7. Etno Bazar
8. BioGarden
9. Eveline
10. Paese
11. Avetpharma
12. Lagenko
13. Softer
14. LaciBios Femina
15. Biocosmetics
16. Cosmetic Service
17. Dermedic
18. Verona
19. Soraya
20. Tołpa

Co znalazłyśmy w paczkach od firm? Same wspaniałości. Podzielę się z Wami tą tajemnicą. Spójrzcie...

Tołpa


Soraya


RevitaLash


Dermedic

  
BioGarden, AvetPharma


 Verona


 Softer


Eveline


Lagenko


CeCe of Sweden


Joanna


Bath&Body Works


LasiBios Femina


Original Source


Etno Bazar, Lemax, Biocosmetics, Cosmetic Service


Paese
 



Te paczki sprawiły, że musiałam zaopatrzyć się w nową szafkę. :)



i z widoczną zawartością (95% to produkty od sponsorów)




Podsumowując, muszę stwierdzić, że spotkanie było fantastycznym przeżyciem. Dzięki tym kremom, balsamom, peelingom itp. będziemy żyć dłuuuugo, pięknie i na pewno szczęśliwie... :)

Jeszcze raz dziękuję Marzenie, że dała mi możliwość uczestniczenia w tak wspaniałym spotkaniu!

Pozdrawiam. :)

15 komentarzy:

  1. Chwała organizatorom i sponsorom! Pozazdrościć takiej kolekcji fantastycznych kosmetyków! Testuj i opiniuj;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz czekam na opinie produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super, mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam taką nadzieję! :) Oczywiście tym razem z Asią. :)

    Już testy zaczęłam, więc wkrótce pojawią się pierwsze odczucia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Cie poznać ;) Świetnie opowiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że przybędziesz kiedyś jeszcze na zlot czarodziejek ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne podarki otrzymałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, tak! :) Marzena sprawiła mi znakomity prezent urodzinowy. :)

      Testuję i testuję - wkrótce pojawią się pierwsze recenzje. Kilka produktów już zachwyciło mnie szczególnie.:)

      Usuń
  8. "Monika - babeczkowa dziewczyna" - bardzo mi się spodobało to określenie!:)
    Na spotkaniu było super! Mam nadzieję, że jeszcze będziemy mogły się spotkać :)

    P.S. Odnośnie okularów. Dostałam na nich zniżkę 50% i darmową wysyłkę, łączny koszt jaki poniosłam to 23$ czyli jakoś koło 73 zł ;) Mimo wszystko, uważam że warto kupić za taką kwotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. było na prawdę super! a szafeczka genialna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger