poniedziałek, 11 listopada 2013

Wrócimy tu jeszcze...

Po magicznym weekendzie w Kazimierzu Dolnym nadszedł czas, aby powrócić do rzeczywistości... Niestety. Nie mogę jeszcze w to uwierzyć. Cztery dni minęły tak szybko, bo baardzo dużo się działo.

Wycieczka do Kazimierza miała swój cel - po pierwsze z okazji moich urodzin mieliśmy zrelaksować się gdzieś poza domem, po drugie... no właśnie.. ale o tym za chwilę...:)

Naszą podróż rozpoczęliśmy w piątek. Gdy dotarliśmy do Kazimierza wieczorową porą, byliśmy oczarowani. Cisza, spokój, piękne kamieniczki. Idealne miejsce na wypoczynek.

piękne ciasteczka w piekarni Sarzyńskich




Zatrzymaliśmy się w przytulnym, dobrze usytuowanym (niecałe 10 minut spacerkiem na rynek) pensjonacie Rusałka. Miejsce polecam każdemu - jest tanio i przyjemnie. :) Dzięki WiFi i prezentowi od E. miałam kontakt ze światem. :)



Sobota była punktem kulminacyjnym wyjazdu...

Miałam możliwość uczestniczenia (dzięki cudownej Marzenie) w spotkaniu bloggerek kosmetycznych

Było naprawdę rewelacyjnie. Spotkałam 15 wspaniałych dziewczyn, które na pewno łączyło jedno: miłość do kosmetyków (ale dokładniejsza relacja ze spotkania pojawi się wkrótce).:D

prezentacja produktów Softer

Softer


Zostałyśmy tak hojnie obdarowane, że te zakwasy w rękach mam chyba od noszenia prezentów.
Marzena spisała się na medal (jeszcze raz: dziękuję!!! :*).

15 wspaniałych (w tym niewidoczna na zdjęciu wspaniała fotografka Monika) :)

Reszta pobytu w Kazimierzu minęła nam (mi i mojemu E.) na wspólnym odpoczywaniu i leniuchowaniu. Zwiedziliśmy zakątki tej malowniczej miejscowości, zaopatrzyliśmy się w kilka pamiątek - w tym w ręcznie robione mydełka Pour L'amour oraz balsam do ust na bazie wosku pszczelego (wszystko cudownie pachnące).


Czas minął tak szybko, że nie zdążyłam się obejrzeć, a już siedzę w swoim pokoju...
Jednak powrót do domu umilili mi moja siostra Aga i jej mąż pięknym prezentem urodzinowym - pędzlami Hakuro i sesją zdjęciową. Prezent-marzenie.:)

Wyjazd w lubelskie zacisze dodał mi sił i sprawił, że poznałam wiele wyjątkowych osób.

wiatr nie sprzyjał moim włosom :)

<3

:)
 Na myśl o tym cudownym wyjeździe przychodzi mi tylko jedno...


Pozdrawiam!

Ps. Już wkrótce więcej o samym spotkaniu. :)

14 komentarzy:

  1. Pozazdrościć takiego weekendu:) Na spotkaniu było super! Świetna atmosfera, a półki uginają się od kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nawet nie mam wolnych półek.. :)

      Było naprawdę wyjątkowo. :)

      Usuń
    2. Kosmetyków nigdy za wiele :) Trzeba nowe półki dokupić :D Miło Cię było poznać Natalia :)

      Usuń
    3. Szafkę nową już mam. :) Mi również było miło Cię poznać! Spisałaś się na medal jako superorganizatorka i bardzo sympatyczna osoba! :)

      Usuń
  2. Super wyjazd ! I przecudne ciasteczka sowy :) buziaki www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka na żywo jeszcze piękniej wyglądały. :)

      Usuń
  3. Fajnie, że wyjazd się udał. Super zdjęcia. ;) Uwielbiam ten zespół ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.;) tak się udał, że już tęsknię za tym miejscem...:)

      Usuń
  4. Niestety w tym dniu z powodu wesela nie mogłam być z wami ale bawiłam się również wspaniale:P Nadejdzie czas, że i my się spotkamy:) Koniecznie:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, wesele supersprawa.;) mam nadzieję, że będziemy mogły poznać się osobiście na jakimś kosmetycznym plotkowaniu. ;)

      Usuń
  5. Dziękuję za tak miłe spotkanie! Pozdrawiam i do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję. Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w tym samym gronie. ;*

      Usuń
  6. Super, że wypad Wam się udał i pogoda nie była najgorsza:)
    U mnie na podłodze bałagan kosmetyczny bo nie mam gdzie ich schować, muszę gdzieś poupychać :)
    Super zdjęcia i mam nadzieję do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaopatrzyłam się w nową szafkę na kosmetyki.;) spotkanie z Wami było jednym z najfajniejszych prezentów urodzinowych, jakie dostałam. ;)

      Usuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger