niedziela, 20 października 2013

Moje maleństwa OPI

Dziś krótko (bo niedzielnie i leniwie:D), ale treściwie. W piątek przyszła długo przeze mnie wyczekiwana paczuszka z drogerii ezebra.pl.
Nie mogłam się doczekać, kiedy wrócę do domu i będę mogła ją otworzyć.:)
Dlaczego?

Zamówiłam zestaw miniaturek OPI  - Tiny Treats (klik)




Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Przepiękna, kolorowa, dziewczęca minikosmetyczka, a w niej same cudowności.:) Dodam tylko, że kosmetyczka zawiera przegródki, w których umieszczone są produkty. Idealnie więc sprawdzi się w podróż.




Po pierwsze, odżywka do słabych, zniszczonych paznokci - Original Nail Envy Natural Nail Strengthener (3,75 ml).





Po drugie, podkładowa odżywka Chip Skip Nail Lacquer Chip Preventor (3,75 ml)





Po trzecie, rewelacyjny wysuszacz i utwardzacz RapiDry Top Coat (3,75 ml)





Po czwarte, zmywacz do paznokci Expert Touch Lacquer Remover (30 ml) oraz chusteczki do zmywania.




Zestaw naprawdę fantastyczny, nie tylko pod względem ilościowym, lecz także jakościowym. Zdążyłam przetestować wysuszacz i lakier podkładowy - są idealne! :) I choć są to miniaturki produktów, mi jak najbardziej odpowiadają. Często i tak nie wykorzystujemy całego (dużego lakieru podkładowego czy utwardzacza), a tu raczej nic się nie zmarnuje i nie zgęstnieje. :)

Cena całego zestawu to niecałe 28 zł, więc moim zdaniem warto! :)






Używałyście tych produktów? :)

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. Ten wysuszacz mnie najbardziej zainteresował. Czuję się oficjalnie skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny. 4 warstwy lakieru wysuszyć w kilka minut to sztuka.;) jutro pokażę więcej.;)

      Usuń
  2. hej kochana:* bierzesz udział u mnie w rozdaniu, niestety wystąpił mały problem z banerem i może on zniknąć (parę dziewczyn mi zanotowało ten problem, a jeśli baner nie będzie widoczny to automatycznie blog nie bierze udziału w rozdaniu) dlatego podaję nowy link: http://4.bp.blogspot.com/-t2LdVUSFoLs/UlrF7XJ2PtI/AAAAAAAAA-A/d9_RKO5JKJY/s1600/baner_rozdaniebrunettebledn.jpg, a oprócz tego zapraszam do zapoznania się z BONUSEM w rozdaniu, czyli dodatkową nagrodą, którą możecie u mnie wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wszystko działa. :) ale mimo wszystko zdjęcie zmieniłam :)

      Ps. Kanał już subskrybuję :)

      Usuń
  3. Nie no ja protestuję! Był piękny kuferek teraz fantastyczna kosmetyczka. Miej litość::)
    No już się im bliżej przyglądam, kuszą mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dla siebie nie mam litości, taki zakupoholik ze mnie straszny;) przyglądaj się, przyglądaj , bo warto.;)

      Usuń
  4. O utwardzaczach słyszałam, o wysuszaczach już nie. :) A to dobre rozwiązanie, przekażę komu trzeba. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) przekazuj. Nie dość, że jakość świetna, to jeszcze ta urocza oprawa.;)

      Usuń
  5. Co do wysuszaczy stosowałaś fast drying top coat Inglot? Spotykam się z tak skrajnymi opiniami, ze może przez przypadek trafiłaś na ten kosmetyk? A waham się z zakupem i pomyślałam o ekspercie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekspertem nie jestem.;) słyszałam o nim dobre głosy, ale sama się jeszcze nie skusiłam. Polecam za to jeszcze (oprócz opi) seche vite.;) tylko trzeba stosować się do instrukcji na opakowaniu i będzie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam nigdy do czynienia z tą firma, ale wszytko przede mna :))) Strasznie mi się podoba domek lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę firmę, bo warto :) Do najtańszych nie nalezy, ale jakość ma na najwyższym poziomie :)

      A domek dla lakierów jest uroczy :) i choć mieści miniaturki, jego kieszonki są na tyle duże, że pełnowymiarowy produkt też się zmieści.:)

      Usuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger