czwartek, 24 października 2013

My secret - SEA GREEN :)

Wczorajsza piękna pogoda wyzwoliła we mnie chęć obcowania z naturą, co będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach. Słońce sprawia, że człowiekowi chce się wyjść z łóżka, chce się żyć.. :)



Dziś chciałabym pokazać Wam, co noszę obecnie na paznokciach. :) W wyborze koloru pomógł mi E. <3 :) Bo ja miałam z tym wielki problem - tyle pięknych kolorów mam :)

Początkowo miało być jesiennie i spokojnie, ale pogoda za oknem mówiła do mnie: zaszalej z kolorem.

W sumie dlaczego na jesień miałabym stać się ponurakiem?:)

A więc: paznokcie pomalowałam piaskiem od My Secret w kolorze emeraldu, czyli po prostu w kolorze morskim.:)



Jak wiecie, moim ulubionym piaskiem jest ten od Paese, dlatego często będę się do niego odwoływać.:)

 O lakierze:

Aplikacja: bardzo przyjemna, udało mi się pomalować wszystkie paznokcie bez zahaczenia o skórki. Nie wiem, czy to kwestia pędzelka czy po prostu miałam dobry dzień :)

Kolor: nr 173, sea green - piękny i żywy

Trwałość: lakier nie odpryskuje, nie ściera się, dobrze trzyma w ryzach mojego pękniętego paznokcia :), ale Paese oceniam lepiej :)

Swoboda noszenia: utworzyłam taką kategorię, ponieważ pierwszy raz spotykam się z takim dziwnym uczuciem, którego w przypadku Paese czy Golden Rose nie było. Mianowicie mam wrażenie (przez tę teksturę), że moje dłonie są suche. Lakier nie tyle zaczepia (bo nie haczy), ale jest wyjątkowo tępy i czuję go przez to za bardzo. :)

Opakowanie: mieści 10 ml lakieru, jest kwadratowe i eleganckie :)

Czy kupiłabym go? z chęcią zostanę właścicielką innego koloru :)

Ocena: 5/5

Tak wygląda na paznokciach:










A jak Wy go oceniacie?:)

17 komentarzy:

  1. Odcień jest świetny, ale wykończenie podoba mi się już dużo mniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piaski są niestety specyficzne. Nie każdemu się podobają :)

      Usuń
    2. Mnie się piaski bardzo podobają!:) Przygarnęłabym do siebie wszystkie kolory!!!:)

      Śliczne paznokcie :)

      Usuń
    3. Mam podobnie.;) dziś przy stoisku Golden Rose musiałam się nieźle siłować ze swoimi zachciankami. ;)

      Usuń
  2. efekt super, zieleń nie:) Ale już widzę to w innym, moim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym widziała swoje paznokcie :D a jeśli chodzi o lakier - super. Ja uwielbiam ten efekt jest świetny. Kolor również, sama mam obecnie podobny na paznokciach.

    feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow so gorgeous. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie się prezentuje, naprawdę! Choć piaski same w sobie mnie nie kuszą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) ja się do piasków jednak przekonałam. :)

      Usuń
  6. cudowny efekt :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger