wtorek, 8 października 2013

Ulubieńcy września... :)

Dziś trochę z przymrużeniem oka. Przeważnie dziewczyny piszą o tych kosmetykach, które we wrześniu sprawdziły się, zapadły w pamięć lub po prostu były godne polecenia.

Oczywiście, że ja także mam takich swoich faworytów, ale chciałam zrobić coś po swojemu. Tag ulubieńcy września potraktować nieco inaczej, z dystansem, z odrobiną żartu.. :)

Przedstawię Wam raczej przedmioty, które bardzo cieszą moje oko. :)


Pierwszym moim ulubieńcem września jest herbata z malinkami (świeżymi w syropie, mniammm...:P)


Kolejnym - mój wieszak na biżuterię, który sama zrobiłam. Lubię na niego patrzeć. :)





Ważnym gościem września jest również... dziadek do orzechów! To mój najlepszy przyjaciel ostatnich dni..:)



Nie może oczywiście zabraknąć mojej kolekcji lakierów do paznokci.:)




Czas również przedstawić Wam moje psiaki: od lewej Milka, Ozi i Haczi. :) Tak, tak, jestem psiarą. :)




Jestem również fanatyczką butów - oto moje ostatnie (letnie) nabytki:


nareszcie ze mną! :)
Baloniki!!! :)

Kilka przydatnych przedmiotów: chusteczki (w te jesienne wieczory... dużo chusteczek:D), serduszkowa portmonetka, telefon i urocza torebka za całe 19 zł :)








A teraz... jest vans, jest lans.. :) Kupione w superpromocji za niecałą stówkę. Inaczej bym się nie skusiła.




Świeże kwiatki, o które dba moja mama, wciąż przynosząc nowe... :)




Jako posiadaczka długich włosów nie mogę zapominać o:


gumkach do włosów!


... które trzymam m.in w udekorowanych przez siebie pudełkach:




A na koniec zostawiłam mojego największego ulubieńca (<3):


EMIL... :)
zdjęcie robione 6 lat temu, ale mające wielką moc. <3


Jak podobają Wam się moi ulubieńcy września? :)

3 komentarze:

  1. Piękne po prostu :) Mam coś do Twojej kolekcji lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba.:)
    Jutro będziemy miały okazję powiększyć moją kolekcję. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger