czwartek, 10 października 2013

Obiecane nowości

Wczoraj (i w ogóle ostatnio) przesadziłam. :) Nie mam, gdzie chować kosmetyków. Wszystko pełne, a ja nie mogę opanować szału kupowania.
Biorę przykład z Emila i "trenuję" zapasy. Tylko, że on ćwiczy na macie, a ja ćwiczę szukanie coraz to nowszych promocji.:)

Wciąż czegoś potrzebuję. Wciąż czegoś mi brakuje. A to 12. kredki do oczu, a to 5. kremu do rąk. I tym sposobem brakuje mi też miejsca w komodzie.:)

Przydałoby mi się to:


źródło: fanpage DeeZee :)
No, ale przechodząc do rzeczy, przedstawiam Wam moje nowości: większość z wczoraj (w tym SLEEK <3)

ps. Trochę tego będzie :)


ulubione podpaski /sól do kapieli /emulsja do kąpieli


peeling do rąk SENSIQUE czekoladowy (mniamm:P)

lakier szary Bell/ piasek od My secret

Joko miętowy/ piasek Paese brudny róż/ zapach lawendowy
od Pauliny - nauczycielki i logopoedki :D
 
peeling i balsam Lirene/ płyn micelarny z tańczącymi piłeczkami :)

peeling mocny Ziaja/ piasek zielony i pachnący niebieski/ naklejki mustache :)


olejek Tutti Frutti - obłędny zapach :)


szampon DeBa (pięknie pachnie)/ kolejne peelingi Tutti Frutti


antyperspirant Isana (za całe 2,99 zł)/ ulubiony krem Garnier


puder prasowany Giordani Gold - superprodukt :)

widziane wyżej specyfiki do kąpieli/ kula do kąpieli z plastrem miodu (super!)

miniperfumy od Pauliny - siostry :)


A na koniec najbardziej wyczekiwany przeze mnie Sleek :)


<3








I wszystko razem:

trochę słabe zdjęcie, ale widać, co trzeba. :)


Jak podobają się Wam moje zdobycze ostatnich dni?:)



7 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki. A ta paletka Sleeka jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Ta paletka mnie zauroczyła. Teraz muszę nauczyć się nią malować :)

      Usuń
  2. Piękne masz miejsce do "pracy kosmetycznej" ahhh i ten sleek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhhh Ty jesteś psiarą:) ja kociarą....hmmmm własciwie zwierzęciarą:P

      Usuń
    2. Ta toaletka to niestety nie moje miejsce, ale o takim marzę. Na pewno marzenie zrealizuję ;) Sleek dziś idzie w ruch.;)
      ps. psy to moja największa miłość.;) ale koty też są słodkie.;)

      Usuń
    3. ahhh przepraszam Cię, opuściłam jedną linijkę "przydałoby mi się to"
      Tak mnie to miejsce zachwyciło, że litery poszły na dalszy plan:P
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. tak, tak.. jest piękne..:)

      Usuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger