wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilijny prezent - wyniki rozdania

Wyniki miałam podać później, ponieważ myślałam, że natłok świątecznych spraw nie pozwoli mi usiąść do komputera.

Na szczęście znalazłam chwilę i przybywam z dobrą nowiną. A raczej z prezentami! :)
Zwycięzcę wyłoniłam dzięki maszynie losującej w postaci mojej mamy. :)


Bez zbędnego przedłużania ogłaszam wyniki.




Zwyciężczynią rozdania jest:




Ale żeby było bardziej świątecznie, postanowiłam nagrodzić miniupominkami-niespodziankami jeszcze dwie moje czytelniczki, również wyłonione drogą losową:



Wszystkim bardzo dziękuję za udział. Przykro mi, że nie mogę obdarować wszystkich, ale nie martwcie się, na początku stycznia nowe rozdanie. Bądźcie czujne! :)

Zwycięzców proszę o przesłanie swoich danych na mój e-mail: n.szymczak@gazeta.pl
Nagrody wyślę najpóźniej 30 grudnia 2013 r.
Na kontakt z Waszej strony czekam 3 dni. :)

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! I szalonej sylwestrowej nocy!

8 komentarzy:

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger