poniedziałek, 9 grudnia 2013

Butelkowa zieleń od Sensique

Po niezbyt przyjemnym weekendzie zaczynam tydzień ze zdwojoną siłą. Naprawdę cieszę się, że jest poniedziałek! :)

Dziś swoje pięć minut będzie miał iście jesienny lakier Sensique w kolorze butelkowej zieleni (musicie uwierzyć mi na słowo - mój aparat się buntuje:D).

Producent zapewnia, że produkt ten nie zawiera toluenu i formaldehydu.
Nowoczesna formuła z tefpoly przedłuża trwałość lakieru (polemizowałabym), pogłębia intensywność koloru (tu się baaardzo zgadzam:D) i zapewnia efekt szklanego połysku (ooo, tak!).


aparat trochę przekłamuje rzeczywistość. :)

Gdy byłam w piątek w Naturze, nie mogłam przejść obojętnie obok szafy Sensique. Od razu wpadł mi w oko ten przyjemniaczek. Do tego cena była idealna - niecałe 4,50 zł. Nie mogłam nie wziąć. :)

Po pomalowaniu paznokci nie zawiodłam się.

Aplikacja: bardzo przyjemna. Pędzelek jest precyzyjny i pozwala na dokładną aplikację lakieru.

Konsystencja: jak większość nowych lakierów, ten też ma idealną konsystencję. Lakier nie wylewa się na skórki, doskonale sunie po paznokciach. tak, zdecydowanie sunie.. :)

Kolor: butelkowa zieleń (nr 163)

Krycie: dwie warstwy dają piękny głęboki kolor, zapewniają 100%-owe krycie.

Trwałość: tutaj niestety nie jest już tak kolorowo. Po dwóch dniach pojawiają się lekkie odpryski (mimo że użyłam utwardzacza od Eveline). Trwałość nie jest porywająca, ale często zmieniam kolor na paznokciach, więc bardzo mi to nie przeszkadza. :)

Dodatkowe cechy: szybko schnie i nadaje piękny połysk.

Wiem, że nie każdy preferuje zieleń na paznokciach, ale myślę, że to jest przyjemny, świąteczny (przy odpowiednich dodatkach) kolor. Sama już dodałam do tego manicure przepiękny, brokatowy topcoat Golden Rose:D)


sztuczne światło

lekko prześwietlone


kolor mocno przekłamany przez lampę, ale chciałam Wam pokazać tę piękną taflę, ten błysk.. :)

jak na dziewczynę zapaśnika przystało, musiałam wypróbować lakier na siłowni - dał radę.:)




światło dzienne

światło dzienne i ten połysk.. ach.. cudo.. :)


Lubicie lakiery Sensique? :) Macie wśród nich swoich ulubieńców?

6 komentarzy:

  1. Testowałam ten lakier. Kolor piękny, paznokcie lśnią, nadaje fajny połysk, maluje się wygodnie, bez malowania po skorkach;) ale drugi dzień po malowaniu i mam odpryski;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny. Zieleni nie lubię a ten mi się podoba:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U siebie nie lubię takiego koloru, jednak na Twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny! Szkoda tylko, że słaba trwałość, u mnie to go dyskwalifikuje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor , mało spotykany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie chłodne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger