piątek, 20 grudnia 2013

Rozdanie - aktualizacja

Kochani!

Radosna, świąteczna atmosfera skłoniła mnie do powiększenia zawartości mojego rozdania (klik).
Wiem, jak ciężko dostać jest nową paletkę LOVELY (taki nasz NAKED z niższej półki), dlatego też postanowiłam dodać to cudo do rozdania.



Przypominam, co należy zrobić, aby wziąć udział:

1. Dodać mojego bloga do obserwowanych (warunek konieczny).
2. Umieścić informacje o rozdaniu (FB albo banner).
3. Zostawić komentarz pod tym postem:
obserwuję jako
banner TAK/NIE + link

FB TAK/NIE + link
4. Czekać na wyniki. :)


Rozdanie trwa do 23 grudnia 2013 r. do 23:59. :)

Wyniki podam w ciągu trzech dni. :)

PS. Osoby, które zgłosiły się pod tamtym postem, są oczywiście brane pod uwagę. :)

Pozdrawiam. :)

2 komentarze:

  1. Ojj no dobra, zachęciłaś mnie paletką! :D
    obserwuję jako Ola
    banner NIE
    FB NIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: ma ra
    banner NIE
    FB NIE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger