wtorek, 8 kwietnia 2014

Vipera Artistic Manicure Set + Ados

Pogoda za oknem pobudza mnie do działania, ale nie w czterech ścianach. Niestety wkrótce zaczynam korepetycje i skończę dopiero po 19. Ale miło jest oglądać sukcesy swoich uczniów, ich uśmiechnięte miny i coraz lepsze wyniki w nauce.

Dziś pokażę Wam manicure, który stworzyłam przy pomocy setu od Vipery Polka oraz złotego lakieru Ados. Wszystko utrwaliłam Seche Vite.





Vipera miała bardzo dobry pomysł na stworzenie takiego zestawu lakierów, ponieważ za ich pomocą możemy stworzyć wiele kombinacji.

Ja zdecydowałam się jednak na użycie złota z Ados zamiast powyższego beżu. Chciałam mieć wersję bardziej elegancką. :)



VIPERA:

Aplikacja: malowanie tymi lakierkami było przyjemne, nie sprawiało mi żadnych trudności.
Konsystencja: w sam raz; lakier nie wylewał się na skórki ani nie smużył.

Trwałość: niestety tu już nie jest tak ciekawie. Niestety fiolet wychodzi słabo w porównaniu z resztą. Szybko odpryskuje. Brokat zaś trzyma się niemiłosiernie mocno, jak to brokat. :) Ale nietrudno go zmyć. 

Cena: koszt takiego zestawu (wraz z naklejkami oraz aplikatorem) to około 11-12 złotych.

Moja ocena:  4. :)

ADOS

Aplikacja: podobnie jak w przypadku Vipery - bezproblemowa.

Konsystencja: jak dla mnie idealna. Lubię lakiery Ados - są tanie, ale bardzo dobrej jakości.

Trwałość: dla mnie odpowiednia, około 4-5 dni.

Cena: waha się w zależności od miejsca zakupu - 6-8 złotych.

Moja ocena: 5.

zdjęcie w cieniu :)

zdjęcie w słońcu



Miałyście do czynienia z tymi lakierami? :)


10 komentarzy:

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger