środa, 16 kwietnia 2014

Szybkie rozdanie!

Dziś wpadam dosłownie na chwilę, ponieważ zaraz ruszam do pracy.

Mam dla Was małe, szybkie rozdanie z okazji ... bez okazji... po prostu dlatego, że jesteście. :)

Co można wygrać?



 1. Krwistą szminkę Paese
 2. Matujący podkład Ideal Matte Paese w kolorze 00 porcelana
 3. Zestaw lakierów Vipera (o takich, tylko w innych kolorach, pisałam post temu).:)
 4. Bransoletkę typu Missiu w kolorze mojej ukochanej limonki lub, jak kto chce, neonowym. :)





Co należy zrobić?

1. Prawie, że nic... Wystarczy być ze mną! :) W prawym górnym rogu znajdują się czarne, aktywne ikonki. Ta pod literkami GFC pozwoli być Wam ze mną. :) Możecie również po prostu zaobserwować bloga. :)

2. Wypełnić poniższy formularz. :)

3. Wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu. :)

4. Czekać na wyniki. :)


Regulamin: 

1. Rozdanie trwa od 16 do 26 kwietnia do północy.
2. Wyniki ogłoszę następnego dnia (27 kwietnia).
3. Sponsorem nagród jest autorka bloga.




14 komentarzy:

  1. chcę, chcę, chce wygrać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości! :) Chętnie spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs, a niewiele trzeba zrobić, aby wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę, chcę chcę! piękne lakiery :)
    Wysłane więc :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też spróbuję szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. a może się uda ;). chciałam wypróbować ten podkład // alt

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się z przyjemnością, podkład powinien być odpowiedni do mojej cery, bo mam jasną karnację. Aj cudne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:) Super nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się. :) Nagrody piękne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger