piątek, 18 kwietnia 2014

Dots..., czyli wiosenny manicure

Święta wielkanocne tuz tuż, a ja zamiast malować pisanki, maluję paznokcie - nic nowego.

Pogoda za oknem i ogólnie dobre samopoczucie wyzwalają we mnie wenę twórczą i chęci do działania. Dlatego dziś podzielę się z Wami takim trochę szalonym manicure - na pewno nie do pracy - no chyba, że pracujemy z dziećmi w przedszkolu i chcemy zachęcić je do wspólnego ozdabiania jajeczek. :)

Gdy patrzę na swoje pazurki, uśmiecham się w duchu. :)

Do jego wykonania użyłam:

- różowego lakieru Sensique w kolorze Violet lea (nr 179);

- żołtego Ingrid z serii Love story (nr 428);

- fuksji od Golden Rose z serii Rich Color (nr 26).





w cieniu




 Jeśli chodzi o trwałość lakierów, miejsce pierwsze ex aequo zajęły: Sensique i Golden Rose. Oba lakiery są trwałe (wytrzymują bez szwanku 3-4 dni). Niestety Ingrid spisuje nieco gorzej (2-3 dni).

Najlepszą konsystencję ma Golden Rose - idealną. Potem plasuje się Ingrid (choć ma skłonności do wylewania się poza skórki).
Ostatni jest Sensique - dlatego że denerwowała mnie troszkę jego gęstość.
Ale coś za coś - dobre krycie jasnego koloru przy dwóch warstwach wymaga chyba tej zwiększonej gęstości.

Ingrid natomiast wymaga 3 aplikacji, ale schnie w miarę sprawnie. Reszta również.

Ogólnie jestem zadowolona z tych lakierów. :)


Na koniec dwa ujęcia w sztucznym świetle:




A i muszę wspomnieć, że moim wiernym towarzyszem podczas robienia zdjęć była ukochana psinka Milka.



Jak Wam się podoba ten zwariowany manicure? :)

PS Zapraszam Was do rozdania: TUTAJ!


WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczne to mani, a ten żółty pasuje tam idealne, na co nigdy bym nie wpadła sama. Ale patrze i naprawdę mi się podoba.

    A psiak cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty akcent jest świetny! Dzisiaj chyba pomaluję sobie paznokcie na odcień żółtka, będzie niezwykle świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja Milka! Uwielbiam psiaki :)
    Śliczne paznokcie - są proste i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten żółty lakier, niestety na moich paznokciach odcienie żółtego nie wyglądają dobrze, bo nie lubią się z odcieniem mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wykonanie, obserwuje! Zapraszam do mnie jesli bedziesz miala ochote i chwile! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger