poniedziałek, 8 września 2014

Think pink!

Neonowy róż na paznokciach pasuje do letniej aury, dlatego to już ostatni dzwonek na zaprezentowanie Wam go. Już niedługo jesień - stonowana, często ponura i deszczowa, psująca często humory i wywołująca chandrę. Ale nie dla mnie! Ja noszę kolorowe paznokcie cały rok, a co! :) 

Dziś pokażę Wam ciekawy okaz od Vipery. W zależności od światła przyjmuje różne odcienie różowego. Raz jest pastelowy, innym razem typowy neon, czasem wpada w uroczą brzoskwinkę. Podoba mi się ten efekt. :)

Ma błyszczące wykończenie, bez żadnych drobinek. Dobrze kryje - dwie, w ostateczności trzy warstwy dają piękny, nasycony kolor.




Jeśli chodzi o trwałość - nie jest źle. Trzy dni spokojnie utrzymuje się na paznokciach - po czterech zaczyna się lekko ścierać, ale to zależy od czynności, jakie wykonujemy. :)

Sama aplikacja nie sprawia żadnych problemów. Lakier delikatnie sunie po paznokciach. Nie wylewa się na skórki, nie smuży. Nie jest ani gęsty, ani zbyt rzadki - lubię taką konsystencję.

Schnie w miarę szybko - z pomocą Seche vite - zajmuje mu to kilka minut.

Efekt?
W zależności od światła prezentuje się następująco:






Dla mnie bardzo dobry produkt - z chęcią sięgnę jeszcze po inne kolory - może jakiś błękit i zieleń?:)

Lakier jest tak fotogeniczny, że wrzucam jeszcze kilka fotek. :)






A na koniec coś, za czym długo będę tęsknić - błękitne, wakacyjne, oblane promieniami słońca niebo. :)



Lubicie lakiery Vipery?:)

4 komentarze:

  1. Ja niedawno kupiłam limonkowy lakier z tej serii, ale jeszcze nim nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :) Podoba mi się, że tak różnie wygląda w zależności od oświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny neonowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger