sobota, 20 września 2014

Daisy Duck manicure

Szalony manicure to coś, co lubię. Mojej pracy nie ogranicza dress code, wręcz przeciwnie każdy kolor mile widziany - w końcu przebywam z dziećmi, które często zwracają uwagę na moje paznokcie. :) I też ze względu na prace, nie mam tyle czasu na pisanie tu, ile bym chciała.

Ale... :)

Wychodząc naprzeciw dziecięcym zainteresowaniom, postanowiłam "zmalować" manicure zainspirowany Kaczką Daisy.

Do jego wykonania potrzebowałam:

- dwóch lakierów: fuksji od Eveline MiniMax (902), którą pokazywałam Wam tutaj, oraz rozbielonego różu L'oreal Color Riche (nr 859);

- naklejek wodnych;

- sondy;

- ozdób - w moim przypadku były to cyrkonie;

- top coat'u Seche Vite.







Lubicie szaleć z kolorami na paznokciach?:) 

Pozdrawiam! :)

4 komentarze:

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger