poniedziałek, 24 lutego 2014

Nowości z Golden Rose

Jakiś tydzień temu złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Golden Rose. Jako że jestem lakieroholikiem nie mogłam przepuścić promocji, w której lakier Fantastic Color kosztował jedynie 2 zł (normalnie kosztuje ponad 5 zł).

Kolorów do wyboru miałam całe mnóstwo, więc po długim zastanowieniu wybrałam te zaznaczone poniżej:




Postawiłam na pastele zachęcona nadchodzącą wiosną.. :) Do tego dobrałam pięknie wyglądającą śliwkę, brokatową czerń i brąz.

Niestety okazało się, że koloru 153 nie ma, więc poprosiłam o inny kolor. Gdy przesyłka wpadła w moje ręce, trochę się rozczarowałam. Domyślałam się, że kolory mogą się różnić od rzeczywistych (co firma szczerze napisała na stronie), ale żeby aż tak?

Niestety kolor 153 jednak był dostępny. Niestety, naprawdę niestety... Czy rzeczywiście dostałam ten numer - nie wiem, ponieważ ma liczbę napisaną cienkopisem.

Na szczęście ten róż spodobał się mojej mamie, więc od razu jej sprezentowałam.

Tylko po co ten mejl, że niby nie ma? Nie wiem.. :)

Może zanim skomentuję resztę, sami oceńcie... :)

aparat trochę prześwietlił kolory, niżej widać jej lepiej.. :)

te spełniły moje oczekiwania :)

te już nie do końca...

Hmm, nie czuje się niezadowolona, ale lekko zawiedziona tym, że na stronie zabrakło informacji, czy dany lakier jest perłowy czy nie. Nie lubię takiego rodzaju lakierów. Róż jest tragiczny, naprawdę.. :)

Na szczęście, dwa złote to kwota bardzo mała, więc dużo nie straciłam.. :)

Poza tym chciałam wspomnieć, że wszystko było w jak najlepszym porządku. Kontakt mejlowy błyskawiczny, czas dostarczenia też. Tylko te nie do końca opisane produkty..

No bo niby skąd mam wiedzieć, że 201 jest perłowy, a 211 już nie? :) Może powinnam dopytać?

Na pewno zrobię jeszcze zamówienie na stronie, bo lubię te produkty, ale będę dopytywać... :)

A Wy co myślicie? Czepiam się? :) Może inaczej widzicie te kolory niż ja?

7 komentarzy:

  1. Mam ochotę na ten szaro-granatowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również kusiła ta promocja ale zrezygnowałam bo w swoim zbiorze, nie kłamiąc, mam ze 150 lakierów ;) 2 złote za takie cudeńka... <3
    210 i 211 są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kolory lakierów odbiegają od kolorów zaprezentowanych na stronce, szczególnie ten róż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj tak, róż jest tragiczny! :\ Szkoda, że nie podpisali właśnie tych perłowych uhh...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne oprócz tego różu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielokrotnie robiłam zakupy w sklepie GR i faktycznie kolory, które są tam przedstawione, niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. Zawsze szukałam sobie u dziewczyn na blogach, jak dany lakier wygląda naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger