środa, 11 września 2013

Mój jednodniowy szał zakupowy:)

Ostatnio coś mnie bardzo opętało. Nie mogę przejść obojętnie obok sklepu kosmetycznego. Kupuję, kupuję i kupuję... :)


To, co przedstawię poniżej, to zakupy tylko z jednego dnia. Takich "porcji" mam dużo więcej. Zbankrutuję niedługo.:)

Nie przedłużam, pokazuję:



1. Polerka do paznokci (jest fajna i tania, ok. 4zł; znalazłam też taką na Kosmetyki z Ameryki za 1,99zł).
2. Patyczki do odpychania skórek Solingen.
3. Lakiery VIP Lady (po 3 zł sztuka) - kolory cudne, ale obawiam się trochę o płytkę, bo nie znam tej firmy.
4. Cztery LEMAXy - po 3,5zł za sztukę. Kolory iście jesienne :)
5. Szampon Batiste dla brunetek. Mój poprzedni suchy szampon miał biały pył, ten ma brązowy - super :) - 14,99zł (Hebe)
6. Krem do rzęs L'biotica - niecałe 9zł w Hebe. Podobno dobry. :)
7. Top coat Golden Rose - nadaje efekt żelowych paznokci. Jest fantastyczny - szybko schnie i pięknie nabłyszcza :)

A Wam jak się podobają moje nowości? Może nic nadzwyczajnego, ale cieszą moje oko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger