czwartek, 26 września 2013

Mój codzienny makijażowy niezbędnik.

 W końcu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że znalazłam swój idealny podkład. Pięć lat szukania (może nawet więcej) i jest! Dlatego tez postanowiłam stworzyć post opisujący mój niezbędnik makijażowy - czyli wszystko to, co pozwala mi cieszyć się zadowalającym mnie efektem.


A o to moje perełki (ich działanie zrecenzuję w osobnych postach):


1. Płyn micelarny TOŁPA - mój bestseller. ;)


2. Krem do twarzy GARNIER HYDRA ADAPT (łagodzący i nawilżający) - nie podrażnił ani nie uczulił mojej bardzo wrażliwej skóry twarzy.



3. Nawilżający fluid antyoksydacyjny z sylimaryną z PHARMACERIS - mój hit!!! :)



4. Puder sypki transparentny ESSENCE all about matt




5. Róż Essence Me and my ice cream - idealna, kremowa konsystencja. :)




6. Tusz do rzęs Lovely Pump up - o nim nie trzeba wiele pisać, wszyscy go znają i kochają :)




7. Kulki rozświetlające Essence Me and my ice cream.




Jak Wam się podoba mój niezbędnik? Lubicie, używacie, macie jakieś opinie o powyższych produktach? Zapraszam do komentowania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger