niedziela, 12 października 2014

Bezchmurna noc z Rich Color Golden Rose

Lakiery do paznokci to produkty, bez których nie wyobrażam sobie życia. Nigdy nie mam ich dość i wciąż jest ich za mało. Kilkanaście odcieni różu czy mięty nie powstrzymuje mnie przed kolejnym zakupem.
Jedni zbierają znaczki, inni pocztówki, ja - lakiery do paznokci.:)

Te spod skrzydeł Golden Rose z serii Rich Color są moimi faworytami. Biją na głowę Essie czy Orly (moim zdaniem).

Po pierwsze, ceną - buteleczka o pojemności 10,5 ml kosztuje niecałe 7 zł.

Po drugie, pigmentacją. Większość kolorów pokrywa płytkę paznokcia już po pierwszej warstwie.

Po trzecie, zadowala mnie ich trwałość. Zabezpieczone Seche Vite'em wytrzymać mogą nawet 5-6 dni.

Po czwarte, wyglądem butelki, która prezentuje się naprawdę dobrze, i cieszy moje oko.:)

Po piąte, bez nabłyszczacza i tak pięknie się błyszczą.

Czego więc chcieć więcej?

Odcień, który chcę Wam dziś zaprezentować, kojarzy mi się z pięknym, bezchmurnym niebem (nr 15), oświetlonym blaskiem księżyca. Pokrywa płytkę paznokcia za jednym pociągnięciem pędzla dzięki szerokiemu pędzelkowi. Schnie w miarę szybko -  z wysuszaczem błyskawicznie. Po nałożeniu jednej warstwy nie ma żadnych (!) prześwitów, nawet na mojej nierównej płytce.Zresztą sami zobaczcie. :)













A Wy jakie kolory nosicie jesienią na paznokciach? :)

4 komentarze:

  1. Piękny kolor. No i bardzo ładny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę cudny ten kolor!
    u mnie nie ma znaczenia jaka jest pora roku, wybieram kolor, który aktualnie mi się podoba i już :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, mega intensywny;) Ja chyba tradycyjnie postawię na nudziaki i śliwkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger