czwartek, 5 czerwca 2014

Maj w zdjęciach

Długo mnie nie było i niestety jeszcze przez jakiś czas stan ten się utrzyma. Jestem w ostatniej fazie pisania pracy magisterskiej (boże, czemu nie napisałam jej wcześniej?!) i nie mam czasu podrapać się po głowie. Do tego dochodzą obowiązki związane z moimi uczniami, ostatnie zaliczenia, deklaracje, dokumenty do obrony, kary w bibliotekach i Barack Obama na koniec, którego wizyta nie pozwoliła mi spokojnie i na czas wrócić z Warszawy. :)

Dlatego dziś wrzucam kilka kadrów z maja, z chwil, w których jeszcze nie czułam presji oddania pracy. Tak, jestem leserem. :)

Obiecuję, że po 4 lipca wrócę pełną parą, ponieważ mam milion pomysłów, ale zero czasu.


Oczywiście nie mogło zabraknąć inspiracji żywnościowych. :)

 1. Lizak od Nikoli - mojej przesympatycznej uczennicy. 2. Gwiazdki MilkiWay - smak dzieciństwa



3. Lód Oreo - smaczny, ale trochę mdły - wolę ciasteczka.  4. Tort zrobiony własnoręcznie dla mojej siostry Marysi :)


5. Odprężenie z gwiazdkami i Somersby, które wypił E.  6. Pyszne herbatki! :)


7. Poduszki z Ikei dorwane w promocji za 13 zł każda. 8. Odświeżenie (a raczej obciążenie) garderoby. Bluzka z Audrey i Marylin robiących sobie dziary mnie urzekła. :) Do tego uroczy kołozeszyt z Biedronki. :D


9. Balkonowe poziomki - pyyycha!    10. Urocze naklejki matrioszki na paznokcie Peggy Sage. :)


Gdy tylko uporam się ze skończeniem studiów, wracam z inspiracjami manicurowymi :D

Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość! :)


6 komentarzy:

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger