niedziela, 18 maja 2014

Te chwile są z nami i nigdy nie zabierze nam już ich nikt...

Dziś trochę inaczej. Niekosmetycznie. Trochę bardziej intymnie, trochę więcej słów pisanych sercem.

Siedem lat temu moje życie w końcu trafiło na właściwy tor. Właściwy, czyli wypełniony szczęściem, miłością, wsparciem, bliskością...

Siedem lat temu juz czułam, że zaczynam żyć od nowa, że zaczynam wspaniałą, nieskończoną przygodę...

Skąd wiem, że nieskończoną? Takie rzeczy się czuje... :)

Miłość wypełnia moje serce... Chcecie zobaczyć?:)

Kilka dni temu zrealizowałam swój urodzinowy prezent od siostry - sesję fotograficzną. Poniżej możecie zobaczyć jej efekty. Dodam tylko, że robił ją najlepszy fotograf na świecie Paweł i wszystkie inne ważne dla mnie dni oddam tylko w jego ręce. :) Sprawdźcie jego dzieła - są naprawdę piękne i warte uwagi. :)


A teraz zostawiam Was z próbką mojej sesji, której motywem przewodnim były słowa mojej ukochanej piosenki: te chwile są z nami i nigdy nie zabierze nam już ich nikt...





7 komentarzy:

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger