poniedziałek, 5 maja 2014

Świnka Piggi na paznokciach

Dzisiejszy wpis dotyczy lakieru, który możecie obecnie kupić w Rossmannie, korzystając z promocji -49%. Jeśli Wam się spodoba, biegnijcie do Rossmanna, ponieważ cena jest niska (ok.3-4 zł), a dostępność coraz słabsza. :)


Mam na myśli cukierkowy piasek od Wibo, którego kolor kojarzy mi się ze świnką Piggi. :)





czyż nie są podobne? :)

Zdaję sobie sprawę, że piaskowa tekstura jest dość specyficzna, nie każdy ją lubi, nie każdemu się podoba. Jednak ja lubię wariacje na paznokciach. Lubię szaleć z kolorami, wykończeniami, wzorkami.

Ten lakier ma swój urok. Delikatny, pastelowy róż idealnie wpisuje się w trwającą porę roku. Na uwagę zasługuje również trwałość lakieru - ok. 4-5 dni (piaski z reguły są trwałe), poza tym łatwo można domalować odpryśnięty kawałek, ponieważ nie jest to aż tak widoczne, jak w przypadku błyszczącego wykończenia.

Sam proces malowania jest przyjemny - lakier ma wygodny pędzelek, nie smuży, schnie szybko.

Ogólnie dobra jakość za niską cenę (a do tego teraz ta promocja). Gdyby nie fakt, że moja kolekcja liczy ponad 100 lakierów, zaopatrzyłabym się w inny kolor. :)

Na paznokciach prezentuje się tak:
(z góry uprzedzam, że zdjęcia robione były wieczorem, dlatego też zrobione były przy użyciu lampy)






I co myślicie? Podobają Wam się piaski? Co upolowałyście na drogeryjnych promocjach? Ja aż się boję pokazywać... :D

6 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, ja już pokazałam moje nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no zdjęcie ze świnką całkowicie mnie rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest - ja się dzisiaj skusiłam na majtkowy róż :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden piasek z Wibo taki czarny i jest beznadziejny, bo schodzi po kilku godzinach z paznokci :( Ale ta Twoja świnka wygląda przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pastelowy kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 jest takie miejsce... , Blogger